KLAIPĖDOS JUOZO KAROSO MUZIKOS MOKYKLOS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS ŪKIO IR BENDRIESIEMS KLAUSIMAMS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. turėti 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
3. einant pareigas vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais ūkinės veiklos organizavimą, materialinį aprūpinimą, gaisrinę saugą, darbuotojų saugą ir sveikatą;
4. mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, programiniu „Microsoft Office“ paketu, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;
5. taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
6. mokėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
7. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo bei jam pavaldaus pagalbinio personalo darbą, dirbti komandoje, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas;
8. žinoti ir išmanyti:
8.1. teisės aktų, dokumentų rengimo taisykles;
8.2. mokyklos struktūrą, darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis;
8.3. ūkinių-finansinių ataskaitų pateikimo tvarką ir terminus;
8.4. medžiagų naudojimo ir nurašymo normas, tvarką;
8.5. įrenginių, žaliavų, inventoriaus, priemonių apskaitos tvarką;
8.6. darbų sąmatų sudarymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo būdus;
8.7. darbo etiką ir elgesio kultūros pagrindus; dalykinio bendravimo su žmonėmis (klientais, pavaldiniais, kolegomis), derybų ir konfliktų sprendimo principus;
9. privalumas – ne žemesniu kaip B1 kalbos mokėjimo lygiu (pagal Bendruosiuose Europos kalbų metmenyse nustatytą ir apibūdintą šešių kalbos mokėjimo lygių sistemą) mokėti bent vieną užsienio kalbą iš trijų Europos Sąjungos darbo kalbų: anglų, prancūzų ar vokiečių.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS:
1. organizuoja mokyklos pagalbinių darbuotojų darbą, užtikrina, kad ūkio objektai būtų tinkamai prižiūrimi ir naudojami, kad mokyklos ūkis funkcionuotų normaliai, nesukeldamas mokyklos veiklos sutrikimų;
2. nustatytu laiku organizuoja mokyklos pastato ir jo konstrukcijos sezonines bei eilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;
3. rūpinasi apšvietimo, apšildymo, ventiliacijos, kanalizacijos ir kitų sistemų tvarkingumu, kontroliuoja jų techninę būklę, organizuoja jų remonto darbus;
4. planuoja mokyklos patalpų einamąjį ar kapitalinį remontą, rengia remonto darbų sąmatas;
5. užtikrina, kad būtų laiku atliktas mokyklos patalpų ir inventoriaus eilinis remontas, tinkamai pasiruošta naujų mokslo metų pradžiai;
6. užtikrina, kad būtų laiku atliktas mokyklos šildymo sistemos paruošimas rudens ir žiemos sezonui;
7. užtikrina, kad mokyklos patalpų (klasių, kabinetų, dirbtuvių ir kt.) bendrasis bei vietinis apšvietimas atitiktų galiojančias higienos normas;
8. žiemos metu organizuoja sniego valymą nuo mokyklos teritorijoje esančių kelių ir takų, jų barstymą smėliu;
9. organizuoja mokyklos aprūpinimą mokymo priemonėmis, prietaisais ir įrengimais, klasių ir kabinetų aprūpinimą suolais arba stalais ir kėdėmis pagal poreikį;
10. vykdo mokyklos ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto ūkinio inventoriaus atsargų (išskyrus bibliotekos fondą, vadovėlius) priėmimą, išdavimą, gabenimą, prisiima visišką materialinę atsakomybę už šias materialines vertybes, mokyklos ilgalaikį materialųjį ir nematerialųjį turtą, ūkinį inventorių, atsargas; dalyvauja inventorizuojant mokyklos turtą; užtikrina materialinių vertybių priežiūrą;
11. veda materialinių vertybių gavimo ir sunaudojimo apskaitą; nurašo susidėvėjusį inventorių;
12. perima mokyklos turtą iš atleidžiamų darbuotojų, su kuriais buvo sudarytos materialinės atsakomybės sutartys (įformina perdavimo-priėmimo aktu);
13. seka lėšų pagal patvirtintas sąmatas naudojimą ir teikia pasiūlymus dėl koregavimo;
14. pagal kompetenciją pildo savo srities ataskaitas;
15. rengia įsakymų projektus mokyklos ūkinės veiklos klausimais; raštų dėl remonto darbų projektus;
16. rengia dokumentus mokyklos patalpų bei muzikos instrumentų nuomai ir kontroliuoja nuomos sutarčių įsipareigojimų vykdymą;
17. rengia pavaldžių darbuotojų (budėtojų, valytojų, kiemsargių, darbininkų ir kt.) darbo grafikus ir pateikia tvirtinti mokyklos direktoriui;
18. kontroliuoja, kad pavaldūs darbuotojai dirbtų teisės aktų nustatyta tvarka pasitikrinę sveikatą;
19. užtikrina pirmosios pagalbos rinkinių papildymą;
20. užtikrina, kad būtų parengtos mokyklos darbuotojų saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos instrukcijos; organizuoja mokymus, instruktuoja visus mokyklos darbuotojus priešgaisrinės saugos, darbuotojų saugos ir sveikatos klausimais, užtikrina pasirašytiną darbuotojų supažindinimą su instrukcijomis; pildo instruktavimo žurnalus; kontroliuoja, kad tiesiogiai pavaldūs darbuotojai laikytųsi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektros saugos reikalavimų;
21. užtikrina, kad būtų parengtas grafinis ir rašytinis žmonių evakavimo planas, kad grafinis planas būtų pakabintas gerai matomoje vietoje prie įėjimo į kiekvieną pastato aukštą; koridoriuose, laiptinėse ir ant evakuacijos durų būtų krypties (gelbėjimosi) ženklai;
22. užtikrina, kad su veiksmų kilus gaisrui planu būtų supažindinti visi darbuotojai;
23. užtikrina, kad žmonių evakuacijos keliai ir išėjimai, koridoriai, laiptai būtų neužkrauti daiktais;
24. užtikrina, kad mokyklos atskiroms patalpoms, erdvėms tektų po nustatytą skaičių atitinkamos talpos gesintuvų;
25. užtikrina, kad rengiant mokyklos renginius, iliuminacija būtų įrengta pagal galiojančias Elektros įrenginių įrengimo taisykles;
26. reikalauja iš pavaldžių darbuotojų, kad elektros skydai, skydeliai ir spintos būtų rakinamos;
27. užtikrina, kad elektros įrenginių prijungimui prie srovės šaltinio būtų naudojami laidai ir kabeliai su nepažeista, izoliavimo savybių nepraradusia izoliacija;
28. laiku informuoja mokyklos direktorių apie nelaimingus atsitikimus darbe, darbų saugos ir kitus pažeidimus, gaisrus bei užsidegimus, vagystes;
29. organizuoja mokyklos aprūpinimą dezinfekavimo priemonėmis (plovikliais, valikliais), kuriuos aprobavo Valstybinė higienos inspekcija;
30. užtikrina, kad visos mokyklos patalpos kasdien būtų valomos drėgnuoju būdu, atidarius langus;
31. organizuoja langų valymą ne rečiau kaip du kartus per metus iš išorės, kartą per ketvirtį iš vidaus; prieš valymo darbus patikrina, ar jie patikimai uždaryti, ar neįskilę;
32. organizuoja:
32.1. tiesiogiai pavaldžių darbuotojų aprūpinimą asmeninės apsaugos ir darbo priemonėmis;
32.2. mokykloje vykstančių pasitarimų, susirinkimų ir renginių ūkinį aptarnavimą;
32.3. mokyklos patalpų apsaugą, turi visus atsarginius raktus nuo jų;
32.4. ūkinių avarijų likvidavimą;
32.5. aptarnaujančio personalo kvalifikacijos tobulinimą;
33. atsižvelgiant į turimas kompetencijas dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje;
34. vykdo einamąją finansų kontrolę: prekių, paslaugų ir darbų įsigijimo operacijų, gautinų sumų ir įplaukų bei turto naudojimo;
35. dalyvauja mokyklos organizuojamuose susirinkimuose, posėdžiuose, svarstant (atsižvelgiant į kompetencijas) mokyklos veiklos klausimus ir teikiant siūlymus dėl mokyklos veiklos gerinimo;
36. dalyvauja rengiant mokyklos metinį veiklos planą;
37. keičiantis teisės aktams, taisyklėms, įstatymams, reglamentuojantiems darbo funkcijas, dalyvauja kvalifikacijos kėlimo kursuose ir seminaruose;
38. pagal kompetenciją vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio mokyklos direktoriaus pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti mokyklos uždaviniai ir funkcijos, neviršijant nustatyto darbo laiko.
39. pavaduoja mokyklos direktorių jam dėl objektyvių priežasčių nesant darbe.